Dermacol Color sensation dojmy, swatches a líčenie

By | 16:36 23 comments

Ahojte! (*.*)
Viem viem ... v poslednej dobe prispievame trošku pomenej a aj nás to mrzí, ale zima nás naozaj ubíja :( Axxx, leto kde si??? Dúfam, že s dlhšími dňami a prenikavejšími slnečnými lúčmi bude aj článkov pribúdať. Ako ste na tom s písaním vy? Nenecháte sa odradiť ani takýmto pochmúrnym obdobím?

Veľa z vás sa nás pýtalo na novú paletku od Dermacolu "Color sensation". Je to z môjho pohľadu strašne kontroverzná paletka, čo to sa o nej už popísalo a aké by sme boli blogerky, keby sme nepripojili aj náš názor. Paletka je zložená z 24 mono tieňov, ktoré ste doteraz mohli vidieť v podobe malých  bonbónikov (Bonbon eye shadow). Dermacol sa rozhodol tieto tiene spojiť trochu "vylepšiť" a vznikla táto pestrofarebná oku lahodiaca paletka očných tieňov. Začnem hneď asi jej plusmi:

    • V prvom rade je to balenie a rôznorodosť farieb, ktoré nie sú až tak obyčajné ako sme zvyknuté. Tie farby sú naozaj úchvatné a na svetle hádžu krásne metalické odlesky. Každý jeden obsahuje "šimer" teda trblietavý odlesk, niektorý viac iný menej, ale matné tiene tu rozhodne nehľadajte. Vďaka tomu však krásne prežiaria pohľad;
    • Po druhé WET & DRY efekt: Teda aplikácia za sucha = zamatovo jemný vzhľad, mokrá aplikácia = intenzívnejšia farba a ešte dlhšie trvajúci efekt. Wet rada využívam na dymové líčeni
    • Chválim výdrž, ktorá vás nesklame po celý deň a neprášivosť tieňov, vďaka ich zapečenej textúre;
    • Benefitom je aj hypoalergénne zloženie, navyše bez parabenov;
    • Jednotlivé tiene sa skvele navzájom  kombinujú a nezaliezajú do vrások;

A čo mínusy? 
  • čšina rieši hlavne pigmentáciu - opäť je to spojené s konzistenciu a spomenutou textúrou tieňov.  Tie sú teda naozaj "hodne" zapečené! Ako si môžete všimnúť na swatches nižšie, niektoré tiene sú menej, niektoré viac pigmentované. Preto by som ich rozhodne nezatracovala; Stačí trochu zoškrabať vrchnú zaschnutú vrstvu a zrazu farbia ako šialenééé! (taký malý tip od nás) 
  • Cena - 39 €, osobne si myslím, že je to primeraná cena za 24 tieňov. (na porovnanie jeden bonbon tieň stojí 3 eurá). Ale ak by som to mala porovnať s inými paletkami, za tú cenu máte Naked3, Lorac Pro, či rovno 4 paletky od Sleek; Porovnanie známych paletiek si môžete pozrieť >TU<
  • Odporúčam použiť na nanášanie prsty, so štetcom nemáte šancu nabrať potrebné množstvo tieňa. Resp. takmer žiadny. Štetec použite už len na blending.


Urobila som pre vás aj jednotlivé "swatches". Na obrázku v ľavo bez blesku, vpravo s bleskom.

1. riadok
2. riadok
3.riadok
4.riadok


A ešte malá ukážka líčenia s touto paletkou:





Môžete vidieť, že paletka obsahuje tiene, ktoré sú naozaj krásne a veľmi využiteľné a naopak aj také, s ktorými veľa muziky nenarobíte. Je už na vás či by ste vedeli túto paletku využiť, alebo dávate prednosť overeným značkám. Za mňa musím skonštatovať, že po tejto paletke siaham teraz dosť často, hoci mám v zbierke aj lepšie kúsky. Tie farby ma bavia a rada sa s nimi hrám. Navyše z výdrže som nadšená. Ešte večer ich mám problém odlíčiť. Treba sa s ňou naučiť pracovať a ona sa vám odvďačí. V Česku by mala byť už v predaji aj v drogériách čiže tam si ju môžete omrknúť aj naživo, u nás zatiaľ iba na e-shope www.dermacol.sk. Ak túto paletku už vlastníte, budeme rady ak sa o jej dojmy s nami podelíte v komentoch :)

23 komentárov: Leave Your Comments

  1. Některé stíny vypadají dobře.. No, ale ta cena, když už bych chtěla utratit ty peníze za nějakou paletku, tak bych si koupila asi jinou - třeba tu Naked nebo nějaké Sleek paletky..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta paletka je moc pěkná a líčení taky :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc se mi líbí! :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Paletka je na oko veľmi pekná, len ja by som si ju určite nekúpila. Využila by som z nej max. 4 tiene, preferujem skôr neutrálne farby a táto je na mňa dosť odvážna a farebná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Solidní první pokus. Uvidíme, jestli se Dermacol paletek chytne, tato vypadá moc dobře:). Jenom by mi nevyhovovalo nanášení prsty ...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mne sa veľmi na nej páči, že je taká farebná a presne ako píšeš - niečo iné ako na čo sme zvyknuté. Aj keď stále neviem, či by som sa vôbec s toľkými farbami vedela vyhrať, možno časom :) Ale úprimne, tá cena ma veľmi odrádza.
    Čo sa týka tvojich líčení Missy, veľmi krááásne, si naozaj inšpiráciou pre nás, ktoré sa farieb stále akosi bojíme :))
    Katik z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mne sa pačí aj nepáči, za tu cenu, ktora teda nie je nijak vysoka, nato, že obsahuje 24 tienov, by som ale asi radšej "vrazila" do klasiky v podobe Urban Decay, Sleek :-)) A líčenia sú veelmi pekne..:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tie líčenia! Neviem sa vynadívať! :) Paletku by som za tú cenu nekúpila, už by som asi investovala do Sleeku, kde sa dajú tiež nájsť krásne farby a pri týchto by mi nesedelo ani to, že sú všetky trblietavé, lebo rada kombinujem matné a lesklé tiene :) Ale určite je dobré mať doma takúto škálu farieb, keď príde chuť na pestré líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Such pretty colors!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. líčenia nádherné, ale paletka ma absolútne neláka

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ukažka ličeni je kraasna to druhe sa mi pači velmi:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. jů, to jsou barvičky, na mě dost divoké, ale na pohled je to líčení nádherné ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak tá cena je teda fakt ,,too much", ale odtiene sú to pekné..aj keď ja by som ich veľmi nevyužila..a to prvé líčenie je nádherné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Paletka vyzerá nádherne, ikeď ma trochu odrádza tá pigmentácia na ktorú sa všetci sťažujú :) Ale vďaka za tip na tú vrchnú vrstvu! :) Nádherné líčenia!


    www.lucciebauer.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krasna recenze, diky. Me paletka prvne moc lakala, ale cekala jsem na nejakou recenzi.. Na me ma asi az moc minusu, u paletky za litr chci same plusy:))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. mne sa teda vôbec nepáči, ani obalom, ani farbami. veľa modrej, to nemám rada a taktiež nechápem 3 skoro rovnaké žlté. ale líčenia sú podarené :) hodia sa ti

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Síce na farebné líčenie moc niesom, ale paletka vyzerá zaujímavo :)

    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Pro mě je tohle spíš zklamání, a ta cena je šílená, za ty peníze bych si raději koupila paletku nějaké světové značky, kde jsou kvalitou mnohem dál. A ty žluté stíny na mě působí jak modřina v posledním stadiu. :)
    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
  19. líčení se stíny je nádherné, ale já moc nemusím takto zapečené stíny celkově.. no a ta cena taky není nějak úžasná
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
  20. No... :)
    Moja Naked2 stála padíka :). Ale tým nechcem povedať, že táto Dermacol je lacná, že :D naopak, myslím, že je odvaha výrobcu pýtať za túto paletku takú pálku... To si už fakt radšej tých cca 10e doplatím a mám UD :) /tá je aspoň poriadne pigmentovaná, keď už nič iné! :D/
    Vyzerá síce vcelku chutne, líčenie bez debát - krásne ako vždy - ale za mňa Dermacol paletka určite nie...
    saveonbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Já se tak těším, až ji konečeně seženu! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Bude to znieť zvláštne, ale táto paletka by ma vôbec nepotešila. Ja si nemôžem pomôcť, ale ničím sa mi nepáči. Tiene sú podľa mňa už na pohľad prášivé a aj výber farieb a ich usporiadanie je také "ledabolo". Napriek tomu musím povedať, že swatch predposledného tieňa druhého radu je krásny! :) A líčenie - super!

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)