Februárové Dermacol novinky

By | 21:00 14 comments
Pohodový večer všetkým :) Aký ste mali deň? Ten môj bol super a prispelo k tomu hlavne krásne slnečné počasie. Konečne, lebo už ma začala chytať riadna depresia. Jar je už tu čo nevidieť. A jar mi aj evokujú nové prírastky v Dermacol stojanoch. Sú nimi nové Mono, Duo a Quattro tiene na oči a nové laky na nechty 5 DayStay. Keďže všetky novinky mám poctivo otestované môžem vám o nich dnes niečo múdre napísať ... 
Začnem Quattro paletkou. Tá bola navrhnutá tak, aby podčiarkla a zvýraznila prirodzenú farbu očí. Na výber máte 4 variácie: pre orieškové, pre modré, zelené a hnedé oči. Moja paletka je určená pre zelené oči, no kombinácia farieb akou je zelená, ružová, perleťovo biela a čierna sa perfektne hodí aj mojim hnedým. Po otvorení ma milo prekvapilo praktické zrkadielko a aplikátor, čiže paletku môžete mať vo svojej kozmetickej taštičke a kedykoľvek sa upraviť. Textúra tieňov je taká púdrovo-krémová ,alebo ako to nazvať, a ten kvetinkový reliéf je strašne rozkošný. Veľmi som sa tešila ako s touto paletkou vytvorím svieže jarné líčenie, ale už len po nanesení tieňov na ruku som vedela, že takto to nepôjde! :( Všetky moje nádeje a radosť sa v sekunde rozplynuli. Predsa len som nechcela paletku hneď zatracovať, a rozhodla som sa teda naniesť si na viečka podkladovú bázu, vzala som si štetce a začala tvoriť. Ale žiaľ ani takto to nefungovalo. Tiene na oku nebolo takmer vôbec vidieť, iba nejaký smiešny poprašok a nepomohla ani báza ani vrstvenie prstom. Horšiu pigmentáciu som ešte asi nezažila. Možno využijem biely tieň na jemné rozjasnenie a čierny (resp. šedý toto čierna nie je) ale to je tak všetko :( Neviem ako sú na tom ostatné odtiene, ale inak celéééé zle! A to nehovorím o cene 8,39 €, ktorá je pre mňa nepochopiteľná ... 


S Duo paletkou to je o niečo lepšie, konzistencia je púdrová, jemne zomletá, tiene neprášia a dokonca obsahujú aj vitamín E, čo neviem síce načo je dobré, ale budiš. Paletka obsahuje dva tiene, ktoré sú odlišné nielen farebne, ale aj konzistenciou. Jeden je matný saténový a druhý je minerálny s rôznofarebnými pigmentami, ktoré by mali líčeniu dodať hĺbku a zároveň oči prežiariť trblietavými odleskami mesačnej oblohy. Pigmentácia ja výraznejšia ako pri prvej paletke, ale tiež to nie je žiadna sláva. Fialové odtiene ma pri líčení veľmi bavia, preto tieto tiene určite využijem. Matná časť je skvelá, krásne viečko zjednotí, nezalieza do vrások  a ľahko sa kombinuje, no od tmavšej časti som čakala viac. Táto na pohľad tmavo fialová, má skôr šedý podtón. Trblietky tam postrehnete asi iba pod mikroskopom a pri blendingu si musíte dať pozor, aby sa vám na oku nevytvorila machuľa. Môžte ním orámovať kontúru oka a vytieňovať ho, ale veľké zázraky s ním nespravíte, ale na bežné nosenie je naozaj fajn, hlavne pre brunetky. Cena 6,89 €. na výber sú 4 druhy.




Najviac zo všetkých noviniek ma ohúrili nové dlhotrvajúce laky 5 Day Stay. Aj keď momentálne fičím na gélovkách od Sally Hansen nepohrdnem novými farbami. Textúra týchto lakov skvele k nechtu priľnie a po zaschnutí vytvorí veľmi odolný, extrémne dlhotrvajúci pevný film, odolný proti oderu a olupovaniu. Naozaj môžem potvrdiť, že lak vydrží na nechtoch perfektne celých 5 dní, a to bez podlaku a ochranného nadlaku. Vysoká koncentrácia pigmentov v textúre zaisťuje vynikajúce krytie už v jednej vrstve. Lak sa ľahko a rovnomerne nanáša a ihneď po aplikácii dodá povrchu nechtov úžasný lesk, ktorý nestráca intenzitu počas celej doby. Veľmi dobre sa s lakom pracuje, perfektne a precízne sa nanáša a extrémne rýchlo zasychá! Obsahuje aj UV filtre, ktoré bránia zožltnutiu nechtov. Za mňa veľmi vydarený produkt! Na výber máte asi z 10 odtieňov prevažne červeno-ružovo-fialových, ale nájde sa aj nude varianta. Cena 3,69 €.

Dermacol je pre mňa topka čo sa týka make-upov, púdrov, podkladových báz či rúžov, ale tiene nie sú jeho silnou stránkou :( Takáto podľa mňa prestížna česká značka by na tomto rozhodne mala popracovať. Paletka zapečených tieňov bol celkom dobrý pokus, ale toto je zase krok späť. Na jednej strane chápem, že sa snažia vyrábať aj dekoratívne produkty bez parabénov, silikónov a dokonca s vitamínmi, ale na druhej strane je časť z nich nepožiteľná. Máte už aj vy skúsenosť s týmito novinkami? Zaujalo vás niečo? 



14 komentárov: Leave Your Comments

  1. Mňa zaujali tie duo paletky a ak bude možnosť vyskúšať poigmentáciu v drogérii, tak si možno nejakú kúpim :) laky od nich mi veľmi nedržali. Zato makeupy Dermacol sú moje top :)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta prvni paletka je teda bida, s tou druhou jsi ale udelala moc pekne liceni :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zaujali ma tie laky, majú krásne farby! Tiene od Dermacol sú mi celkovo nesympatické :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mně stíny od Dermacolu moc neberou, na tobě ale vypadají dokonale, jsi nádherně nalíčené!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Chystám recenzi duo paletek, ale je fakt, že ta pigmentace je nic moc i u nich :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Laky vypadají parádně. Zbytek mě nezaujal.
    Tedy kromě tebe, protože ty jsi kočka neskutečná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skoda te pigmentace, prvni paletka totiz vypada krasne :-/ S druhou jsi udelala prekrasne liceni.
    Beauty of pink

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mně se líbí ta paletka, hlavně složením odstínů, ale nešla bych do ní, nemám s drogerkovými stíny zrovna dobrý zkušenosti...Moc hezké líčení, mimochodem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Líčení Ti moc sluší :) Líbí se mi ta duo paletky a laky na nehty
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  10. laky sú perfektné a recenzie na iné paletky som už videla a tiež to bola katastrofa nepigmentovaná... škoda, lebo odtiene boli dosť zaujímavé

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja mam len duo a velmi ma neohurili.. ale lak je super a som spokojna, presne ako ty :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Dermacol mam tendenciu v drogeriach uplne prehliadat..ani neviem, kde sa vlastne predava..vo vsetkych drogerkach nebodaj? Nejak ma nic u nich nevie zaujat a tie dve veci, ktore som kedy od nich mala, ma nepresvedcili o opaku..
    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť
  13. krásne tiene a tie laky ♥_♥ vidno, že som zaťažená na laky, aspoň viem aké si najbližšie kúpiť :)

    twoinblack.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Žiaľ, tieto Dermacol novinky ma vôbec nezaujali, ale cena vyše 8 eur za takúto slabú paletku je naozaj brutálna. Fialkové líčenie ti neskutočne pristane, si zlatučká :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)