January favourites

By | 19:00 17 comments
Ahojte!
Všimla som si, že článkov tohto typu máme na našom blogu nejako pomenej a rozhodla som sa to napraviť. Dúfam, že tento článok zvládnete prečítať až do úplného konca, je o niečo dlhší ako zvyčajne, ale určite sa vám bude páčiť.  Boli Vianoce tak sa toho  nazbieralo o trochu viac. Myslela som si , že niečo pridám až do februárových favoritov, ale nechcelo sa mi čakať a musela som vám ich ukázať...
Očný tieň od P2 - Eye dream - je rozhodne mojím TOP favoritom mesiaca! Dostala som ho od kamarátky z Rakúska, kde je táto značka dosť populárna a veru vôbec sa nečudujem. Za málo peňazí veľa muziky! Tieň je zapečený, ale pritom úúúúžasne pigmentovaný. WOW! Absolútne nepráši, naberiete ho jedným ťahom a tie farby sú nádherné! Na jednej strane zamatovo levanduľovo fialová a na druhej ohnivá smaragdovo-zlatá. Obe majú krásny metalický odlesk. Je z kategórie wet&dry takže sa na ňom môžem vždy poriadne vyšantiť. Je to ideálny tieň pre tmavé oči  a rozhodne pre vás musím nafotiť nejaké líčenie nech ho vidíte aj v akcii ;) Zatiaľ aspoň malý swatch na ruke... No nie je úžasný??? Aby som nezabudla tieň je dermatologicky testovaný.
Na druhé miesto by som zaradila minerálny púder od Dermacolu v odtieni 04. Pýtam sa prečo sa o tomto púdri píše tak málo?? Rozhodne by si zaslúžil dostať sa viac do povedomia. Tento púder je rozhodne ten najlepší, aký som doteraz vyskúšala! Neviem ani ako by som ho trefne opísala. Na prvý pohľad vyzerá v obale tmavo, ale ako náhle ho nanesiete na pleť, dokonale s ňou splynie. Vidíte aj na ruke, že je svetlunký. Na prvý pohľad ma zaujali farebné pigmenty, vďaka ktorým zamaskuje každú nedokonalosť a solídne kryje, takže úplne postačí použiť tónovací alebo bbkrém a o zvyšok sa postará tento špičkový púder. Je hodvábne jemný, vôbec nepráši, na pleti je ľahučký a zanecháva zamatový pocit. Nezalieza do vrások, nepráši, nevysušuje a zmatňuje na naozaj dlhú dobu. Obsahuje aj zrkadielko a hubku a ešte aj voniaaa :)) Bola som naozaj príjemne šokovaná! Dermacol je rozhodne topka medzi make-upmi a púdrami.
Precise and smooth... Ceruzky od Catrice sú mojimi favoritmi a je jedno či ide o kontúrky, ceruzky na obočie alebo kajalové ceruzky na oči. Zbožňujem ich! Tento mesiac som vybrala túto bielu, pretože je perfektná nielen do vnútorného kútika, ale aj do vnútornej linky oka na zväčšenie a rozjasnenie, či ako podklad pod očný tieň. Je mäkká, ale nie príliš, skvelo drží a nerozpíja sa . Dlho som takúto kriedovo-bielu hľadala a celý čas som ju mala po d nosom :)
Ďalším obľúbencom mesiaca je farba na pery od Dermacolu. Ono nie je to nejaký top produkt, bez ktorého by ste nemohli žiť a navyše pery dosť vysušuje, ale ak chceme, mať dokonalé pery po celý deň či noc, niečo si musíme vytrpieť. Je to ako s luxusnými lodičami :))  Skôr by som vypichla, že táto farba vydrží všetko!! Naozaj môžete, jesť, piť, bozkávať sa celú noc a vôbec nemusíte riešiť svoje pery. Absolútne sa neodtláča, doslova sa vpije do pier. Problém je ho skôr potom odstrániť.  Na pery ošetrené balzamom, najprv nanesiete farebnú vrstvu, minútku počkáte, aby zaschla a nanesiete druhú priesvitnú vrstvu, ktorý farbu zafixuje, a perám dodá šťavnatý look.  Ak chcete mať matný efekt, druhý krok môžete vynechať. Nepotrebujete dokonca ani žiadnu kontúrku. Na výber mate z xxxx. farieb. Tá moja je 02 a je to žiarivo jahodová farba, ktorá mi sadla, ale hodilo by sa mi aj niečo v prirodzenom až nude odtieni. KUK.

Chcete mať krásnu hustú hrivu ? Zaobstarajte si Jamajský čierny ricínový olej. Obsahuje totiž cenné proteíny, ktoré detoxikujú, hydratujú a vyživujú pokožku hlavy. Olej je veeeľmi hustý (ako med), čo ma na začiatku dosť odradilo. Totižto musíte si s ním masírovať pokožku hlavy a to aspoň 3x týždenne. No ten proces stojí zato. Naozaj mi vlasy prestali extrémne vypadávať a začali pekne rásť a hustnúť. Prestalo aj svrbenie hlavy - čo je môj každo-zimmný problém. Teraz sú lesklé husté a pevné. Je výborný aj ako sérum na rast mihalníc. Môžete investovať do predražených sér a lekárenských produktov, ale niet nad silu prírody...
O Ebelin čistič štetcov asi veľa hovoriť nemusím ...Kto ho už má vie, že je súper a kto ešte nie tak šup do DM na nákup ;) Stačí zopár strekov nechať chvíľu pôsobiť a utrieť štetinky do obrúska. Niekedy som prekvapená, že to odstráni viac nánosov a farby ako samotné vymývanie. Navyše ma baví aj jeho vôňa pach! Popravde je to skôr taká chemická vôňa, ale strašne zapamätateľná a mne sa páči. Štetce po nej voňajú ešte dlho, a vždy keď sa líčim je to o niečo príjemnejšie :) 

V mojom lakovom kráľovstve veľa trblietok nenájdete. Ale keď už tak rovno dva milióny!!! Ja neviem prečo, ale tento lak od Catrice ma úplne zhypnotizoval! Obsahuje menšie aj väčšie ja to volám "konfetky", ktoré sú zlaté aj strieborné, ) Skvele priľnú k laku takže nehrozí žiadne olupovanie, či zadrhávanie. Veľmi dobre sa vrstvia a nádherne oživia každú farbu laku. Docielite ním naozaj luxusný look vašej manikúry ;) 

Momentálne stále testujem tento a.A gélový korektor na problematickú pleť od Dermaheal. Obsahuje vysoko účinné biomimetické peptidy a AHA kyseliny čo sú vlastne prírodné látky, vyskytujúce sa prevažne v ovocným šťavách, majú posilňujúci a zjemňujúci účinok a tiež sú používané v prípravkoch na vybielenie a vyhladenie jaziev po akné a pigmentových škvŕn. Gélik reguluje tvorbu kožného mazu, rieši akútne stavy akné a pôsobí aj ako prevencia jeho vzniku. Neobsahuje alkohol ani oleje, pokožku nevysušuje, naopak jej dodáva pružnosť a jemnosť a súčasne sťahuje rozšírené póry. Zatiaľ som s používaním spokojná. Rýchlo vsiakne, no má trošičku lepivý efekt, preto ho používam prevažne večer. Zatiaľ som spozorovala stiahnutie pórov a vyblednutie jaziev po akné. Uvidíme ďalej Obsahuje aj moje obľúbené Aloe vera, ktoré pokožku hydratuje a hojí. Čo je atypické je balenie. Je špeciálne vyvinuté tak, aby ste sa nedotýkali pomožky rukami, a neprenášali si tak baktérie. No nie je to super nápad? Viac info ...

Už ste vyskúšali sprchové gély a telové mlieka či kúpeľové oleje od Boemi??? Že nie? Tak to by ste mali hneď napraviť! Budete sa po nich cítiť ako Kleopatra. Ja som si tento dvojfázový gélový sprcháč hneď zamilovala. Už len balenie si vás získa. Dlho som ho odkladala lebo mi ho bolo ľúto vôbec otvoriť. A teraz ľutujem, že som tak dlho čakala :D  Sprcháč je naozaj gélový, čiže má tuhšiu konzistenciu, zato vytvára krásnu hustú penu. Vôňa je neutrálna, nie je to žiadny aroma ritual, ale zato pokožku skvele hydratuje aj bez telového mlieka. No čo vám budem hovoriť vyskúšajte si ten pocit samy :) Zoženiete na eshope TU.

Táto skvelá hubička k nám dorazila až z spoza hraníc od Aknelky, za čo ešte raz ďakujeme :* Konjac-ové hubky sú teraz populárne. Táto je dokonca s výťažkami zo zeleného čaju. S počiatku som nevedela o čo ide, lebo po nemecky ovládam iba základy, ale podarilo sa mi z obalu vyčítať, že je vhodná ako dobrá výživa pre pokožku, na odstraňovanie make-upu bez ďalších prídavkov, na umývanie tváre s masážou. Je veľmi jemná a šetrná k pokožke, ktorú nevysušuje. Má vynikajúce antibakteriálne, protiplesňové a čistiace účinky. Perfektne vyčistí a zaistí dokonalú masáž, a zároveň veľmi jemný a príjemný peeling celého tela a tváre. Dokonale odstráni všetky nečistoty z hĺbky pokožky; po umytí bude vaša pokožka čistá, hladká a jemná. Pravidelným používaním potlačíte a zlikvidujete akné, odstránite upchaté čierne póry a vyrovnáte pH pokožky celého tela. Už po prvom použití zbadáte rozdiel. Moja pleť bola ako prdelka, žiarivá, čistá a dokonca čo som ani nečakala vyčistila moje póry. Mala by sa používať 2x denne ale ja som rada, že sa mi chce aspoň večer. Ale čistenie s ňou ma baví a určite odporúčam vyskúšať. Tak verím, že čoskoro sa objaví aj v našich DMkách, ak áno určite si po ňu hneď skočte za 2,50 to stojí za to ;)


Ak ste sa dopracovali až na koniec, tak ste ma veľmi potešili :) Budem rada, ak mi do komentárov napíšete, či máte skúsenosti s niektorým z týchto produktov, alebo čo boli vaši favoriti za posledné obdobie. Majte ešte pekný večer ;) 

by Michaela

17 komentárov: Leave Your Comments

  1. čistič štetcov mám a ako som mohla vidieť už veľa dievčat, pretože som brala posledný :) po vyprchaní alkoholu vonia neuveriteľne krásne a radosť sa líčiť s tými štetcami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Barva na rty od Dermacolu vypadá nádherně a fialový stín se mi taky moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Samé super věci! Dnes jsem byla v drogerii, ale asi tam brzy budu muset vyrazit zase. Díky!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gorgeous lips. I love the products you chose!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten očný tieň P2 - Eye dream vyzerá skutočne nádherne. Zvolili dokonalú kombináciu farieb, aspoň podľa mňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No prosím, akurát včera som si povedala, že sa už s nákupmi idem krotiť a prídem sem a samé lákadlá :)) Jediné čo mám je lak od Catrice a tiež som z neho nadšená, naozaj sa hodí na hociaký lak a pekne ho oživí. :) Všetko ma zaujalo, ale najviac asi túžim po tej farbe na pery od Dermacolu, len ja mám vždy problém vybrať si odtieň. Ten tvoj vyzerá krásne, tak možno po ňom siahnem aj ja :) Super článok!

    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pekný článok, Miška :)
    Ten Ebelin som si tiež nesmierne zamilovala :) Čo ma ale zaujalo, je ten sprcháč Boemi, určite musím navštíviť ich e-shop, ďakujem za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ta barva na rty od Dermacolu vypada skvele a zaujal me i ten gelovy korektor :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. mňa zas oslovil ten púder, dlho dlho hľadám ten pravý....

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ó, toľko krásnych vecičiek a toľko inšpirácie! Napríklad mňa ste maximálne navnadili na ten prekrásny púder Dermacol. Musím však povedať, že ja som si ho ešte nikdy v stojane nevšimla, tak neviem, či je to nejaká horúca novinka... Páči sa mi výsledný odtieň, ten je úplne skvelý. Takisto by som sa nechala nalákať na sprcháčik Boemi, ani neviem, čo mám obdivovať skôr - ten krásny obal alebo lákavý obsah.
    PS: Teším sa, že ste s hubkou spokojné :) Budem si ju musieť kúpiť aj ja, lebo čoskoro moju aktuálnu vyhodím. Ja ju zasa používam ráno a baví ma najmä jej jemný masážne efekt. Hneď som nabudená na nový deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aknelka moja...tu hubku si prosim kupovala v nemecku alebo v rakusku?musim urcite vyskusat, aj ked som si hovorila, ze ma na take nikto nenahovori :-D
      Jana

      Odstrániť
    2. Janulka zlatá, hubku som kupovala v Nemecku. Ale tipujem, že aj v Rakúsku ju majú. Ja mám hubku tiež, ale inú a som dosť spokojná :)

      Odstrániť
  11. Držela jsem se (doteď), ale ok, až půjdu dmkem, dám do košíku čistič štětců:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak ten Jamajský černý ricinový olej rozhodně potřebuju a hodně mě zaujal i ten pudr od Dermacolu :)

    New in: January 2015

    OdpovedaťOdstrániť
  13. mně se líbí ten stín a topcoat.. konjac houbičky miluju.. nevím, jestli to dělá všechny zázraky co to slibuje, ale už jenom ten pocit na obličeji, že je to takové měkoučké se mi hrozně líbí.. a myslím si, že se mi po používání zlepšila pleť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Dosť ma zaujal púder, v drogérii som si ho ešte asi ani nevšimla, vyzerá skvelo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Zaujala ma ta hubka a som zvedava ci dojde aj k nam :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)