Missy´s Hair routine

By | 21:00 8 comments
Krásny večer prajem :) Ako sa máte? Ja som mala dosť dlhý a únavný deň práve som dorazila domov z práve uvarila si čaj a vrhla sa na blog ....
Po štetcovom orgazme od Zoevy som si dnes pre vás pripravila niečo z mojej každodennej vlasovej rutiny. Niektoré produkty ste už videli veľa krát, ale pomôžem si, keď sú naozaj dobré?!!! :) Ako všetky viete moje vlasy sú polo kučeravé polo vlnité, jemné, suché a krepovité. Proste jedným slovom katastrofa :D Hoci mi ich okolie chváli (možno chcú byť len milý) nie je to sranda žiť s takými vlasmi a vždy závidím Marry jej hustý rovný konský chvost ... Možno keby som sa bola narodila ako ryba a nie lev, bola by som na tom podobne :) Produktov na vlasy som vyskúšala kvantum a stále skúšam nové a nové ... Moja momentálna zostava je však taká stálica, na ktorú sa môžem vždy spoľahnúť ...
Vlasy si umývam 2x týždenne. Nemám potrebu robiť to častejšie, pretože sa mi vlasy nemastia, ani nemám lupiny. Nikdy som nepoužívala drahé šampóny, vlastne na čo... Úlohou šampónu je vlasy umyť bodka. Ved celé detstvo som používala Dixi a mala som vlasy ako bábika. Občas si ho kúpim aj teraz, snažím sa totiž vyhýbať silikónovým verziám, ktoré zbytočne zaťažujú vlasy. Veľmi som si preto obľúbila radu Ultra Doux od Garnier, ktorá je bez parabenov, silikónov s prírodnými výťažkami a nádherne vonia. Určite vyskúšajte marhuľu či levanduľu! Zakaždým ako si vlasy umyjem používam, balzam alebo kondicionér ... Bez toho by som totiž ďalej s vlasmi nepohla. Pravidelne si nanášam do 2/3 vlasov (od končekov) Nodé S od Biodermy, ktorý je určený na suché poškodené vlasy a obsahuje mandľový olej. Kým šampón z tejto rady mi absolútne nesadol, navyše sa mi po ňom začali tvoriť lupiny, tak tento balzám je mojou srdcovkou. Niekedy si ho na vlasoch nechám 3 minúty, niekedy hodinu a vždy mi preukáže skvelú službu. Vlasy sa krásne rozčesávajú, sú hladké, vyživené a lesklé. Rozčesávam si vlasy, keď sú ešte vlhké tangle teezrom.
Podobnú službu mi preukazuje aj 3 minute miracle Frizz remedy od Aussie. Celkove mi táto rada sadla, možno je to aj tou hrivou, ktorú mám s austrálčanmi trochu spoločnú. Obsahuje jojobový olej a vonia naozaj božsky. Stačia 3 minúty opláchnuť poriadne vlažnou vodou a vlasy sú hneď poddajnejšie, vyživené a môžete ich ďalej skrášľovať ... Každé ráno bojujem s krepovatosťou mojich vlasov a skrotiť sa mi ich vždy podarí vďaka Miracle recharge tiež z rady Frizz remedy. Viem, že táto značka má ako svojich fanúšikov tak aj odporcov, ale mne naozaj sadla a som za ňu vďačná!
O týchto produktoch sa viac dočítate v samostatnej recenzii TU a TU.
Prírodné oleje sú mojim svätým grálom. Niet nič lepšieho na končeky vlasov ... Najčastejšie striedam kokosový, levanduľový, jojobový alebo makadamiový. Momentálne mám už takmer spotrebovaný tento pravý makadamiový od Akamuti. Používam ho zásadne vždy po umytí do takých ani nie suchých, ani nie mokrých vlasov. Povedala by som uterákom presušených vlasov zbavených vody. Dám si do dlane zopár kvapiek ktoré rozotriem v dlaniach a nanesiem hlavne na končeky a zvyšné množstvo do zvyšku vlasov, nie ku korienkom. Následne vlasy vyfénujem alebo vyžehlím. Mám ešte nejaké produkty aj na túto tému, ale tu by sa už nezmestili, takže inokedy :) Značku Akamuti preferujem, lebo jej produkty sú vyrábané ručne a čo najčerstvejšie, aby vám vydržali čo najdlhšie. Samozrejme bez chemikálií. Raz za mesiac si urobím poriadny zábal s maslom murumuru ---->
Maslo murumuru obsahuje tuky, ktoré veľmi intenzívne zvlhčujú vlasy, je plné vitamínov a minerálov, a je špeciálne vhodné pre ľudí s kučeravými,vlnitými vlasmi, ktoré sú mnohokrát nepoddajné. Maslo murumuru vytvorí na vlasoch obal, ktorí spôsobí, že sú vlasy poddajné a lepšie upraviteľné. Udržuje v nich vlhkosť, pomáha kontrolovať brčkavosť a spevniť kučery. Zvyšuje prirodzený lesk vlasov a pomáha ho dosiahnuť i vlasom unaveným, chemicky ošetreným vlasom, vlasom zničeným farbením alebo inak poškodeným vlasom. Maslo murumuru je okrem iného vhodné i pre suchú pleť. Pomáha obnoviť prirodzenú vlhkosť pleti a jej elasticitu. Navyše obsahuje vysokú hladinu vitamínu A (trikrát viac v porovnaní s mrkvou). Topí sa pri izbovej teplote podobne ako kokosák. vydrží vám mega dlho... Túto značku kupujem v eshope bionatural.sk.
Určite nesmiem vynechať aj proteínovú šľahačku na vlasy "Milkshake" o ktorej som tiež robila samostatný článok....--->TU<--- Nielen, že vlasy prevonia do ďalšieho umytia, ale dodá im všetky potrebné látky, ktoré ich v sekunde zmenia na vlasy z reklamy ;) Verte-neverte tento nezmývateľný kondicionér je božíííí!!! Mythic-oil je klasika, už ho asi vyskúšal každý, obsahuje zmes olejov ako avokádový .... Môžte si povedať, že načo mi je toľko olejov, ja sama neviem, proste ich milujem.... O to viac tento od Lorealu, pretože ako jediný zo všetkých ho môžem naniesť na suché vlasy bez toho, aby mi ich ešte viac vysušil, premastil, či spôsobil ich spľasnutie. Práve naopak, mám po ňom dojem hustejších, lesklejších, pevnejších vlasov, ktoré sú na dotyk ako zamat.... Chystám sa aj na mliečnu verziu tak uvidíme, či pochodí rovnako dobre :) 
Produkty na vlasy musím často striedať, pretože si rýchlo zvyknú, poznáte to... Takže o týždeň môže byť na ich mieste nová rota pripravená bojovať s mojími vlasmi .... Špeciálne doplnky výživy momentálne neužívam, nikdy sa mi to neosvedčilo. Mojím jediným receptom je zdravá a vyvážená strava a dostatok vitamínu D zo slniečka. Na rast vlasov je výborný ricínový olej, ktorý som spomínala v januárových favoritoch a takisto babičkovský žihľavový odvar. Vaše tipy, rady a skúsenosti rada uvítam v komentároch... Majte ešte pekný večer papa ;)


8 komentárov: Leave Your Comments

  1. To ti zavidim, ze se ti nemasti vlasy :-) Po tom samponu od Garnier se kouknu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já mám teď svůj první "tuhý šampon" a jsem zvědavá, jestli to bude láska nebo fiasko. zatím jsem ho použila asi 3x, první dva pokusy nic moc, vlasy jsem musela mít hned druhý den, potřetí to dopadlo relativně dobře a až třetí den jsem musela použít suchý šampon. očekávám, že by se to mohlo ještě víc zlepšit, až se z vlasů vymyje chemie.. :) jinak klasicky používám - šampon, kondicionér, olejíček a sprej na rozčesávání :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mně se bohužel mastí vlasy dost :-( Taky musím péči dost obměňovat, teď používám skoro rok a půl to samé a už je to na vlasech znát, že to není, co bývalo...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bohužel mám přesně stejné problémy s vlasy. Jsou suché,krepaté,ani vlnité ani rovné,proste katastrofa. Mnoho lidí si díky tomu pak myslí jak moc zničené je mám,přitom s takovými vlasy jsem se zkrátka narodila a změnit to bohužel nejde :) Článek je skvělý,určitě některé produkty vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to, ze ti staci umyvat vlasy len dva krat tyzdenne ti celkom zavidim :) a na kondicionery aussie nedam dopustit, moje vlasy nezazili zatial nic, co by im tak perfektne vyhovovalo :)

    Beauty by Bellatrix

    OdpovedaťOdstrániť
  6. závidim ti umyvanie vlasov ja si ihc musim umývať každy druhy deň :/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aussie kondicionér používam aj ja a som s nim veľmi spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak teraz je to úplne jasné! Máme rovnaké vlasy, resp. rovnaké vlasové problémy. Akurát mne sa ich kvalita začala akosi zhoršovať. Neviem ich dať do rovnováhy, prechádzam obdobiami tvory a netvorby lupín a aj napriek "suchosti" sa mi akosi mastia. Večný boj... Ale na zoznam nákupov som si už poznačila Murumuru masielko :)
    Miška, chcela by som sa ťa ešte spýtať - skúšala si už niekedy brazílsky keratín? Mne ho raz odporučila jedna naozaj dobrá kaderníčka (odborníčka), ale zatiaľ som na to nenabrala odvahu.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)