Rose Golden vol.2 by Zoeva - Brushes and The Princess Palette

By | 17:00 32 comments

.
Žena... tak božské stvorenie, ktoré si zaslúži božské veci. Celú by ste ju mohli šperkami obsypať, a aj tak nedorovnáte jej skutočnú hodnotu. Ak by sa vás niekto opýtal na farbu, ktorá najviac vystihuje ženskosť, aká by to bola? Červená je pre mňa symbolom vášne, biela čistoty, ružová dievčenskosti .. tak aká? Aká farba je hodná niesť status Femine? Luxusná, ženská, jemná ... no zároveň natoľko razantná, že sa ostatné farbičky tíško skrývajú poza jej chrbát, keď žiari ONA?  Len jedna farba-nefarba sa môže pýšiť na tróne a vystihovať skutočnú ženu, Ružové zlato - Rose Golden. Len ona dokáže byť tak romantická, nežná, sladká a dravo dominantná zároveň.

In Rose Golden We Trust

Šperky, doplnky, skrátka čokoľvek v tejto variante je doslova dychvyrážajúce, s jednoznačným charakterom decentného a nenúteného, luxusom nabitého skvostu. Vo chvíli spojenia sa, ružovým tónom pobozkaného zlata a púdrovo telovej farby, zrodil sa briliant medzi diamantmi. Kde inde by ste ho očakávali, ako  v dielni Zoeva majstrov. Predstavujem vám novú kolekciu štetcov, ktorá si zaslúži postaviť na piedestál. Tieto štetce vystihujú celu podstatu ženstva, krásy a dokonalosti. Kochajte sa spolu so mnou, drahé Ženy ♥


V novej kolekcii Rose golden Vol 2. dominujú štetce v krásnych púdrových farbách. Kolekciu dopĺňa nová paleta očných tieňov a stojan na štetce. Musím sa vám priznať s mojou závislosťou Zoeváckymi štetcami. Prepadla som ružovej, dievčenskej a hravej kolekcii, ohúrila ma prvá Rose Golden edícia v sofistikovanom tmavšom prevedení, no a pri tejto nežnej, pudrovej variante sa mi splnil sen o mojích vysnívaných kráskach v ružovom zlate. Ak by som mala možnosť sama navrhnúť nejakú kolekciu, zrejme by bola na vlas podobná tejto. Sedí tu úplne všetko... farba, kvalita, detaily. Som unesená toľkou krásou a dokonalosťou. Všetky štetce sú mäkkučké, jemné k vaším očiam, no zároveň si svoju prácu dokážu odviesť veľmi precízne a presne. Nevybočuje ani jediný štetinkový vlások, všetko na milimeter zastrihnuté a dorovnané. Špičková úroveň. Napokon, ako sme u Zoevy zvyknutí.

Sada na oči je vyskladaná tak, aby vám pri tvorení dokonalého očného makeup-u nechýbal ani jediný kúsok. Štetce na vykresľovanie obočia, linky, rozmazávanie tieňov, vykresľovanie očnicových oblúkov, presvetlenie a nechýba ani štetec na korektor z taklónových vláken, na zakončenie vášho diela a upratanie zvyškov tieňov pod vašimi očami. Pár štetcov je klasických, aké sú aj v iných ich sadách, niekoľko je vynovených a pár ich je celkom nových, ktorým som sa nesmierne potešila. 



Luxe precise shader /238/  je detailný štetček pre ozaj prťavú robotku, skosený štetec Contour shader /235/ pre uľahčenie vykresľovania oblúka a mnoho iných. Pozastavila som sa aj nad štetcom s názvom Luxe brow light /325/ , ktorý by sa mal používať na presvetlenie oblasti pod obočím. Tento jediný krok rozžiari váš pohľad, oko opticky zdvihne a vy rázom omladnete o niekoľko rokov. S takýmto štetcom sa len tak nestretnete, aj keď ja mám tento typ štetca už veľmi veľmi dlho. V období, keď som si kúpila myslím, že moju úplne prvú sadu štetcov nejakej neznámej značky, bol tam aj tento typ. Pôvodne bol určený na nanášanie tieňov na celé viečko, keďže to s ním ide rýchlo a jednoducho. No ja som už vtedy pochopila, že jeho miesto bude práve pod obočím. Tiež je veľmi fajn na zosvetlenie obočia, a to v prípade, že to s jeho vykreslením tmavým tieňom preženiete. Stačí klasiký púder na tvár a pár ťahov týmto štetcom mu vráti jeho prirodzenosť. Využití ma skutočne mnoho a preto ma teší, že sa objavil práve v tejto novej sade štetcov.


Ďalší kúsok, do ktorého som sa bezhlavo zamilovala je skosený štetec na obočie Brow line /322/. Ten je božský ! Na prirodzené vykreslenie chĺpku po chĺpku ideálny. Konečne štetec, ktorý je ako stvorený pre mňa a moje obočie. Ťahy tenučkým štetcom na klasickú linku, ktoré sa poväčšine používajú práve na vykresľovanie obočia, boli na mňa až príliš ostré a tvrdé. Jednoducho veľmi výrazné a neprirodzené. S týmto kúskom mám obočie spravené za pár sekúnd a vyzerá ako nikdy pred tým. Tomu vravím pomocník ! ♥ Štetinky sú pevné a hustejšie, takže sa neohýbajú tak, ako pri tenkých a riedkych linkových štetcoch.


Pri vytváraní novej kolekcie nezabudli na jeden dôležitý komponent, bez ktorého by nám štetce boli na nič. Paletka očných tieňov The Princess palette, s ktorou sa z vás stane princezná z arabských rozprávok. Kozmetický sen tisíc a jednej noci. S každým tieňom zažiarite, či ho už použijete samostatne, alebo v kombinácii s iným. Každý odtieň sa mení s uhlom pohľadu, ktorý mu venujete, s typom pokožky, s farbou pleti a aj s množstvom ktoré nanesiete. 



Posledná štvorica tieňov : Shining bright, Rusty petals, Harmony a Wonderfull sú neutrálne odtiene. Na mojej pokožke majú tendenciu vyznievať aj tie najchladnejšie odtiene modrej ako teplé farby. Som svetlý typ a neviem, prečo to fotoaparátu spôsobuje taký šok, že výsledný obraz trošku skresľuje. Zvyšok farieb sa skutočne nesie v teplejších tónoch, ktoré podčiarknú mäkkosť vášho pohľadu a spôsobia, že sa z vás stane princezná s neodolateľným kukučom :) Oči doslova vystúpia do popredia a len tak žiaria. Pigmentácia a konzistencia tieňov je viac než báječná, ako napokon vždy u paletiek Zoeva. Nemám im čo vytknúť. Hádam by som ju doplnila o jeden matný svetlý tieň na prejasnenie a presvetlenie, keďže aj ten najsvetlejši v tejto paletke je na mňa tmavý a skôr ho využijem ako svetle hnedú farbičku, pri vytváraní prechodov medzi tieňmi. Balenie je praktické s magnetickým zatváraním. Štandardne pekné spracovanie s reprezentatívnym obsahom aj balením. Ako som spomínala, takmer každý tieň sa tvári inak pri každom uhle, čo je hádam aspoň trochu vidieť na fotografiách vyššie. Jednotlivé odtiene si na inom type a farbe pokožky môžete pozrieť TU a TU.




 Možno sa pýtate, na čo je mi toľko paletiek, štetcov a celkovo kozmetiky.. Nikdy ich nie je dosť! To mi verte. Je to ako by ste sa pýtali ženy, na čo sú jej kvetiny. Kvety k žene predsa neodmysliteľne patria. Je to súhra dvoch krehkých "krások" , ktoré spolu vytváraju zmyselný a  neodolateľný súzvuk. Tak prečo? Pretože sú krásne, pretože som žena a pretože si to veľmi užívam. Každá z nás by mala. To nás robí neodolateľnými. Tešim sa maličkosťami každý deň a samotný fakt, že z kvetinky sa tešíme krátku chvíľku, len kým nezvädne a z kozmetiky máme radosť predsa omnoho dlhsie, je ďalším trefným dodatkom. Jej životnosť korigujeme my samé a práve preto ma tak fascinuje. Je to niečo ako krásne farebná a voňavá dlhotrvácna kytica, ktorá vám bude robiť radosť každý jeden deň a skrášľovať váš kozmetický oltár stolík. Ešte stále sa ma pýtate, na čo to všetko, alebo sa už vo svojej mysli kocháte predstavou, o  tej vašej farebnej kozmetickej kytičke ? :) ... do krásy a radosti sa predsa oplatí investovať :)


Čo ma vie vždy doslova blažene vykoľajiť je detail, ktorý ma skrátka dostane do kolien. Zoeva takýmito detailmi nikdy nešetrila. Elegantné písmo na koncoch rukoväte štetcov, luxusná taštička, ktorá ukrýva cenné poklady a z ktorej na vás vykúka trojica veľavravných slov, milé slovo na kartičke, alebo darček v podobe lízanky, či vzorky podkladovej bázy na očné viečka pri rozbaľovaní balíčkov. Takéto drobnosti spolu s krásnym balením vám dajú pocítiť, že títo ľudia pracujú s láskou ... a to sa predsa cení :). A verte mi, že s o to väčšou radosťou a zapálením pre krásu a kozmetiku sa s takýmito vecičkami potom pracuje. Je to niečo, čo sa nedá kúpiť za peniaze, dá sa tým  jedine nezištne s láskou obdarovať a potešiť. Ako sa u nás v rúžovej džungli hovori... o krásu sa treba deliť, pretože vtedy z nej má človek stonásobne väcšiu radosť. 


 Čo všetko v novej kolekcii môžete nájsť? 

Rose Golden vol.2 Luxury set prvá sada štetcov, v ktorej sa nachádza zostava 8 štetcov pre kompletné nalíčenie. Tie najlepšie štetce na tvár a oči pod jednou strechou v prekrásnej metalickej taštičke. Cena 70 eur.
Rose Golden vol. 2 Complete eye set - kompletná sada 12 luxusných štetcov pre dokonalé nalíčenie očí. Cena 70 eur.
Brush Holder - stojan na štetce, aby ste svojich pomocníkov mali vždy po ruke, aj ako ozdobu na svojom kozmetickom stolíku. Cena 8,99 eur.
Rose golden palette - The princess palette - paleta 10 očných tienov s dokonalou konzistenciou a vysokou pigmentáciou pre hodvábny efekt na vaších očiach. Zloženie očných tieňov je obohatené o vitamín E a 100% bez parabénov, minerálnych olejov a parfumácie. Cena 18,99 eur.

Všetky kúsky nájdete na stránke Zoeva.sk už čoskoro. Predpokladaný čas spustenia predaja je koncom Februára a začiatkom Marca.



Ružové zlato sa pre mňa stalo závislosťou od kedy som uvidela tieto hodinky Marc by Marc Jacobs. Vo vitríne klenotníctva doslova žiarili medzi ostatnými kúskami. Neboli najväčšie, ani najprepracovanejšie, najozdobenejšie a ani najdrahšie, ale boli jedinečné, ženské, skvostné. Tie hodinky boli môj kúsok luxusu. Splnený sen. Boli tie pravé a jediné, ktoré ma zaujali. Odvtedy sa moja vášeň pre túto farbu-nefarbu ešte zintenzívnila a moja zbierka sa pomaličky rozrastá. Nie všetko je stvorené, aby bolo práve v týchto odtieňoch a nie každému ružové zlato sedí. No veci môjmu srdcu najblizšie, veci ktoré majú byť mojím vysnívaným luxusom a veci, ktorými sa chcem obklopiť sú práve Rose Golden. Taký je už môj ružový svet♥

32 komentárov: Leave Your Comments

  1. Jsou nadherne, hrozne se na ne tesim!:) Paradni fotecky, radost pohledet:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeme :).. ja si asi zaobstarám aj tú druhú sadu štetcov, sú vážne peckové :)

      Odstrániť
    2. Asi jo, pokud už je nemáš. Já bych šla také asi do obou, kdybych ty štětce už neměla, je to fakt krása, zase tady u Vás koukám, krásné fotky:)

      Odstrániť
  2. myslim, že máš naopak nalepené řasy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D ... čakala som kedy s tým niekto príde :).. riasy si zvládnem nalepiť v správnom smere, ale aj tak vďaka za upozornenie :) .. ale ja som xcela niečo vyslovene extravagantné, takže som si riasy nastrihala a lepila po kúskoch tie dlhšie časti a snažila som sa neísť hneď z kraja, aby bol výsledok iný ako obvykle. Umelé riasy si bežne nelepím.. nepáči sa mi to a dávam prednosť prirodzenému výsledku.. takže keď už som volila umelé riasy, tak aspoň nejak inak ako klasicky :)

      Odstrániť
  3. To je takova krasa ❤️ uz se na ne moc tesim.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Achjo, to je zase něco co potřebuju! :D ❤️ hlavně ta paletka je teda nádherná, přesně moje barvy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. paletka sa bude páčiť asi viacerým kočkám,pretože obsahuje farby, ktoré sa dajú využiť na každý deň a ani jeden odtieň neostane nevyužitý :)

      Odstrániť
  5. Krasne licenie a aj stetce vyzeraju super.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Celý článok je jedna veľká D-O-K-O-N-A-L-O-S-Ť !!! Krásne, klobuk dole pred spracovaním článku, krásny opis a krásne fotky..Zoeva to jednoducho vie a vy ste profíčky :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Rose gold je nádherná farba a na štetcoch vyzerá úžasne! Zoeva štetce vyzerajú vždy skvelo, ale myslím, že tieto vyzerajú najlepšie. Dokonca prekonali aj tie ružové, ktoré boli tiež veľmi pekné.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádhera ;) Tá ružová sada ma nelákala, ale toto je iná káva. Wau!!!
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Díky za vyčerpávající recenzi. Blogová masáž na mě dokonala funguje a po štětcích od Zoevy (a teď i po paletce) vyloženě prahnu :-)) Jen teď nevím, které se mi líbí víc :)
    Stars by Lucy

    OdpovedaťOdstrániť
  10. perfektná recenzia, istotne ma inšpirovala :) štetce sa mi akurát zídu a paletka vyzerá geniálne :)

    andreakomova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ach to byla nádhera tohle číst! :) Na chvíli jsem zapomněla na okolní (reálně drsný) svět. Golden rose mám taky moc ráda. Jinak tyhle štětce, to je sen (na který zatím nemám), ta paletka je luxus, přesně barvičky, které se mi líbí, konečně něco, při čem jsem se musela hluboce nadýchnout a hned si říct: to musím mít. Nějak mě nechávají chladnou všechny ty urban decay, the balm, make up revolution a další, ale tohle byla láska na první pohled. A jsem moc ráda za tu cenu :) Hned si jí píšu na wishlist :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásne nafotené :) Zoeva je proste super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Mám od Zoevy sadu štětců Luxe a jsem s nimi ohromně spokojená. Zoeva je taková luxusní jistota:-).

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Srdiecka moje naajlepsie, najzenskejsie, najelegantnejsie, najrafinovanejsie, jednoducho naaaaj napisany clanok. aky som doteraz citala . :-))) Klobuk dole a bozkavam ruky k napisanu takehoto clanku.
    Patty <333

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Keby som si mala vybrať, ktoré štetce od Zoevy chcem, jednoznačne by to boli tieto :O ♥ Toľká krása pokope. :) Možno si ich raz budem môcť dovoliť. A paletka? Keď ju nedostanem na narodeniny, tak nič ine ani nechcem :D
    pekne si to napísala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. These brushes look fantastic. Thanks for sharing!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. zoeva štetce....zatiaľ môj nesplnený sen....ale tieto musím mať :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ahoj, vedela by si mi poradiť prosím ťa, že ktorá paletka je lepšia ? :) Táto The princess pallette alebo Naturally Yours ? Chcem jednu z nich len sa nejako neviem rozhodnúť, a vidím že ty máš obidve :)
    Ďakujem veľmi pekne. Inak krásny článok ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Hani :) fúú to je veľmi ťažko povedať.. kvalitné sú obidve to je jasné, takže ostáva už len na tvojom subjektívnom pohľade, ktorú viac využiješ vrámci zloženia farieb. Naturally yours má viac svetlejších farieb, asi by som po nej intuitívne siahla ako po prvej .. ale keď už raz jednu skúsiš, určite len pri jednej neostaneš :D Pozdravujem :-* M.

      Odstrániť
    2. Ďakujem! :) Nakoniec som sa rozhodla pre Naturally yours. Takže už len čakám kým mi príde, veľmi sa teším. Máte super blog, takže určite budem sledovať častejšie, pretože len pred nedávnom som vás objavila. Ste super :)

      Odstrániť
  19. Prekrásny článok o tých najkrajších štetcoch na svete a jednej dokonalej paletke :)
    Vôbec mi nevadí, že som si nedávno kúpila celú sadu Luxe, musím mať aj obidve sady ružovo-zlatých štetcov. Musím, musím, musím! Paletku asi oželiem, pretože podobných odtieňov mám viac než dosť, avšak odtieň Harmony ma bude iste mátať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čo na to napísať ... :)) absolútne s tebou súhlasím a ďakujem za krásnu pochvalu ! :) ♥

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)