March Favourites

By | 18:00 23 comments

Na Nedeľu si doprajme trochu oddychovejší článok, s trochou inšpirácie a nových tipov, prostredníctvom nasledujúcich random fotografií. Príjemné čítanie/pozeranie :)

 Začnem starostlivosťou o pleť. Toto sérum z dračej krvi testujem už nejaký ten mesiac. Okrem toho, že sa míňa slimačím tempom aj pri jeho každodennom použivaní, má aj iné benefity. Zamilovala som si ho aj pre jeho nezameniteľné účinky. K jeho kúpe som sa odhodlávala dlho-predlho a keď som si ho už aj objednala, akosi sa mu ku mne nechcelo. Poviem vám prečo. Poznáte to, keď pátrate po internete a hľadáte tú najvýhodnejsiu ponuku? Pre euro-dve som si toto sérum spolu s inými vecami objednávala na trikrát! Prvé dva pokusy dopadli neúspešne, pretože e-shopom seriózne konanie aboslútne nič nehovorilo. Kým sa im uráčilo vrátiť mi peniaze, načakala som sa poriadne dlho. Zaprisahala som sa, že si už nikdy neobjednám nič z neoverených internetových obchodov. Našťastie ma zachránil eshop Elnino, na ktorom sa toto sérum predáva za rozumnú cenu a doručenie bolo bezproblémové a rýchle. O to viac ma potešilo, aká nadšená som bola po jeho použivani. Toto sérum je to naj, aké som kedy mala a to nekonečné čakanie mi za to stálo !


Hneď na začiatok uvádzam, že tu nepôjde o skutočnú krv z draka. Táto zázračná červenkastá látka je živica získaná z narezanej kôry posvätného stromu peruánskych indiánov - Crotonu Lechleri, ktorého domovinou sú dažďové pralesy Strednej a Južnej Ameriky. Táto takzv. dračia krv obsahuje látky s vyhladzujúcimi schopnosťami a skupinu látok, ktoré maju úžasné antioxidačné schopnosti. Tieto látky sú až 50x silnejšie, než je účinok vitaminu E, čo znamená, že sa stáva optimálnym prostriedkom v boji proti predčasnému starnutiu. Tiež napomáha pri problémoch s akné. Neobsahuje minerálne oleje, kvôli ktorým by bola pleť mastná a nepriedušná.
Zloženie :
  • Taspínlátka ktorá vykazuje antibakteriálne a antivírusové schopnosti.
  • Aloe verarieši problémy s akné a ekzémom. Poskytuje dokonalú hydratáciu.
  • Šípkový olejspomaľuje prejavy starnutia, teda tvorbu vrások, ktoré vyhladzuje.
  • Vitamíny B a E, chránia pleť proti predčasnému starnutiu v dôsledku UVA a UVB žiarenia.
  • Retinolomladzuje.
  • Sójachráni pokožku pred starnutím.  

Navyše je toto sérum vhodné pre akýkoľvek typ pleti, dokonca aj pre tú najcitlivejšiu a aplikácia je veľmi jednoduchá a klasická, teda na vyčistenú pleť tváre a krku, najlepšie na noc pred spaním. Ráno sa budím s vypnutou hladkou pleťou, ktorá nie je mastná ani suchá a je dokonale pripravená na líčenie.


Druhým sérom v poradi je zázračný elixir od Britskej značky Medik8, ktorý ma moc vymazať tmavé kruhy pod očami a nielen to. Komplex 4 peptidov pomáha tiež v boji proti vráskam a starostlivo chráni oblasť okolo očí. Počas používania tohto elixíru, ktoré je určené výlučne na oblasť okolo očí, môžem naozaj potvrdiť zosvetlenie pigmentových škvŕn, tmavých kruhov a vyhladenie jemných začínajúcich vrások. Používala som ho však len na noc, aj keď sa odporúča dva krát denne, pretože ak by ste naň chceli naniesť ďalšie líčidlá, drolil by sa vám. Medik8 je známe svojími kvalitnými výrobkami, ktoré sú určené pre náročnejšie zákazničky. Pri výrobe používa prírodné zložky, netestujú na zvieratách a neobsahujú parabény a ani parfumácie. Toto sérum obsahuje samé dobré veci, čo je vidieť na jeho zložení, takže sa nemôžeme čudovať, že skutočne funguje. Nič  však nerobí zázraky a absolútne odstránenie kruhov pod očami dnes ešte stále dokáže len dobrý plastický chirurg, no v rámci možností je toto naozaj to naj, čo na trhu môžete nájsť. Má len malú chybičku, a to že jeho účinok pretrváva necelý mesiac po jeho dopoužívaní. Ak sa  však stane vašim trvalým spoločníkom, tmavým kruhom pod očami možete dať zbohom:)  Nájdete ho tu Klik


Zas a znova som  podľahla kúzlu vôní. Konkrétne hneď dvom topkám, ktoré ma natoľko okúzlili, že som im nevedela odolať. Krásna kytička Marc Jacobs Daisy dream s vôňou snívania a novinka z dielne Hugo Boss Ma vie, ktorá sa za krátku dobu dostala na prvé miesto v rebríčku Fann parfumérii a predbehla tak aj Dolce Gabbana – Light Blue. Už ste ju skúšali? Čo na ňu hovoríte? Pre mňa sa krásne dopĺňajú nielen vizuálne, ale aj na oňuch :) Každá je celkom iná  a predsa som si nemohla vybrať len jednu.♥ 

Už čoskoro sa môžete tešiť na recenziu noviniek od TheBalm. Nová očná paletka Nude dude je božská nielen samotným nadčasovým a originálnym prevedením, ale aj vybranými odtieňmi, ktoré sa mi pozdávajú ešte viac, ako u jej predchodkyne. Poviem vám, že toto by ste si nemali nechat újsť ! Jedinečný kúsok ♥. Ďalej vám dám tip na dvoch kúzelných a šarmantných pánov / dlhotrvajúce ceruzky - páni Scot a Brian, alebo úžasná telová farbička pre zväčšenie a rozžiarenie pohľadu a prekrásna burgundy farba, ktorá vyzerá skvele nielen na oku ale aj na perách ! Viac už čoskoro :)

Keď som už načrtla tému pier, budem v nej pokračovať. V posledom obdobi som si zamilovala pery v prirodzených odtieňoch ružovej a hnedej. K dymovým líčeniam, ktoré mi na prechod Zimy s Jarou veľmi vyhovovali sa fantasticky hodili. V mojej kozmetickej taštičke rozhodne nemohol chýbať Astor, L´oréal, Max Factor či Essence. K objavom zaraďujem aj olejček so šikovným aplikátorom na kožičku v okoli nechtov, ktorá sa mi v chladnom obodobí extrémne vysušuje. Stačí jeden ťah týmto pomocníkom od Sally Hansen a škaredé vysušené miesta sú preč ! 


Zoeva je kráľovná v mojom kozmetickom srdci už dlho-predlho, takže som novinke z radov profi štetcov jednoducho nemohla odolať. Najprv som ich šmírovala všade možne na zahraničných stránkach a kochala sa ich nežnou krásou a jemnosťou. Ešte že ich máme aj u nás, Rose Golden vol.2 ! :) A nezanedbávam ani milovanú Meltedku od Too Faced v sladkom odtieni Marshmallow ♥ Pre mňa endless love, presne ako sa  to píše na mojom momentálne obľúbenom kúsku za pár drobných z NY... áno... aj tam sa dá ešte stále nájsť kúsok, z ktorého mám úprimnú radosť. A to som si hovorila, že tam už nikdy nevkročím :D .. ha! Poslednú dobu ulietavam na svetriko-tričkách s rôznymi nápismi. Pár som ich našla aj v Reserved a Kenvele. Hodia sa pod hrubšie mikiny, ale aj samostatne, či pod koženú bundu. 




Práve sa pozeráte na moju one and only jedinú dvojicu v starostlivosti o pleť. Sebium Global večer pred spanim a Sebium AKN ráno pred ličením. Nič viac  a nič menej mi už netreba. Ak to spojím s doplnkovou starostlivosťou, napríklad takým sérom z  dračej krvi, výsledkom je jedna bezproblémová fantastická pleť ! Keby som niekedy nezhrešila nezdravý jedlom, ktoré mne osobne veľmi škodí, kôli potravinovým alergiám, na tvári nemám ani bodku a to práve vďaka tejto kombinácii krémov. Nemám čo dodať... toto si budem kupovať do nekonečna, aj keď už ani na chleba nebude. Moje asi 586-te balenie. Fakt !


Okrem kozmetiky, oblečenia, doplnkov a topánok mám slabosť aj na somarinky akéhokoľvek druhu a kryty na ajfón predsa nemôžem vynechať :D, No nie sú super? Aj tu sa prejavila moja choroba nevedieť si vybrať len jednu variantu. Ani vám nehovorim, že od  vzniku tejto foto mi ešte nejaké pribudli :D


Skúšali ste už niekedy pridať do koláčikov, najlepšie do muffiniek, čokoladový bonbón, klasickú plnenú čokoládu, alebo napríklad aj taký kolieskový keksík ako je Oreo? Vyskúšajte! Klik


Ako sa to hovori, čo je malé... to je milé a dobrého veľa nenarastie? :) Pri tejto trojici to aj celkom platí. Aj keď sa predávajú aj vo väčšom balení, ja uprednostňujem  toto malé a šikovné. Úžasný pomocník od Tony&Guy - suchý šampón, ktorý ozaj funguje a to nie len na prvých 15 minút od nanesenia. Je suverénne najlepší, aký som doteraz mala. Ich fialový lak na vlasy je tiež top a ten striedam s týmto od L´oréal. A najsamlepšia vec na vlasy nakoniec od Macadamii. Toto urobí s vašimi vlasmi hotové zázraky. Ja si už svoj život neviem predstaviť bez tohoto pomocníka, ktorého nanášam do uterákom presušených vlasov. Dočkám sa božsky hladučkých jemnučkých a zhydratovaných vlasov, bez uzlov a ťahancov, navyše s krásnou vôňou. Topka !


Pomaličky odkladám hrubé teplé kožúšky do skríň a vyťahujem bundičky, saká a jarníky. Ak sa chcete na ulici trochu odlišovať, odporúčam nákup týchto vrchných kúskov na internete. Naposledy som nakupovala na divario.sk a môžem vám tento eshop len odporučiť. Pekné veci za rozumné ceny a navyše, ak budete sledovať ich instagram, nájdete tam kopu inšpirácie, čo s čím zladiť a ako nosiť. Podľa fotiek predpokladám, že majiteľka tohto eshopu je krásna mladá kočka, ktorá ma vkus v krvi a podľa toho dopĺňa aj ponuku na eshope. Z jej ponuky si nebudete vedieť vybrať len jeden kúsok, aspoň u mňa to bolo presne tak :)

To by bolo na dnes všetko. Dajte mi vedieť, čo fajnové ste v tomto mesiaci objavili vy a aj nejaký nový tip na fajn eshop by sa zišiel. Ja totižto milujem nakupovať, ak ste to ešte nepostrehli :D Pozdravujem vás a prajem vám prekrásnu Jar plnú lásky, krásy, štastia  a splnených snov a prianí. Nech sa vam žije ľahko, s čistou jasnou mysľou a plným  hrejivým  srdcom ♥. Mária

23 komentárov: Leave Your Comments

  1. pekný článok! dračia krv ma zaujala, vyzerá super a taktiež krémiky od Biodermy.
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ... moja pleť je tak strašne citlivá a tak strašne vyberavá, že som neskutočne šťastná za tieto top produkty ♥ :) bez nich by som bola stratená..

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne :)) toto sa mi číta veeľmi dobre :) ♥♥♥

      Odstrániť
  3. tiež som s tým suchým šampónom od Toni&Guy spokojná:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. musím uznať, že som u nich ešte nenatrafila na zlý produkt.. a to som už čo to poskúšala :)

      Odstrániť
  4. Jéé, takových novinek, ta paletka od TheBalm mě láká a těším se na líčení s ní!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. <3 na jeden dych prečítaný článok.odkedy ma elnino vydajnu v BA Cubicone nedaleko internatov,som tam varená,pečená a furt čosi objednavam :D a po tvojom odporučaní chcem dračiu krv aj ja!!! :) sice na noc použivam oleje,ale na prestriedanie by to bolo fajiiin.dakujeme za super inšpiracie,ako vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som zas na jeden dych prečítala tento koment ♥♥ .. kiežby bolo takých viacej :) .. tú kamennú predajňu el nino vám teda my tu tíško závidime, tiež by sme brali :) ... dračia krv stojí za skúšku, komu som ju dala skúsiť, ten si chválil a ďakujem ďakujem ešte raz za krásny pozitívny koment ! :)

      Odstrániť
  6. O dračej krvi som ešte nepočula, ale znie to naozaj veľmi zaujímavo :) Teším sa na recenziu novej paletky Nude Dude:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sérum s dračí krví na mě právě čeká na poště. :) Taky mám Daisy Dream a plánuji Nude Dude. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tu si niekto vie dooobre vybrať :)) ♥

      Odstrániť
  8. What amazing products! Thanks for sharing :)
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nejvíc se mi líbí ty mikiny a muffin bych si dala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. parádička :) dragon sérum som chcela aj ja, na parfums sa minul, už už som šla objednať z elnino, ale nakoniec som to vzdala. pri tej všetkej kozmetike.. by som na neho ani nemala čas :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. O tom sere som este nepocula! Ale velmi ma to zaujalo :) urcite si o tom precitam viac a mozno aj zakupim :) stranka elnino je najlepsia..raz som zhresila a objednala si z ineho eshopu,ktory mi bol doporuceny a nikdy viac! Na objednavku som cakala strasne dlho a komunikacia velmi viazla..vonavky,to ja mozem :3 toho ruzoveho bossa nepoznam,lebo parfemy od neho moc nie su pre mna :/ aspon som si to myslela! Lebo si planujem objednat cierneho a bieleho uz mam :3 tak mozno este tento ruzovy mi chyba do zbierky :D clanok ma moc moc bavil :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som sa už tiež poučila a nikdy neobjednám nič z neoverených stránok.. najhoršie je ako sa poškodený zákazník rozčuľuje a s nimi to ani nehne :D no nič.. už budeme vedieť :) ja som sa inak tiež značčke hugo boss tak nejak podvedome vyhýbala ale tie ich najnovšie počiny sa mi veľmi páčia :) presne ako píšeš, trojica bieleho čierneho a ružového je top :) a ďakujem pekne, teším sa že sa článok páči :)♥

      Odstrániť
  12. Wow, tolik skvělých věcí :) Musím říct, že to sérum z dračí krve vypadá lákavě a moc se mi líbí i vůně od Marca Jacobse. A ty svetříky jsou dokonalé, přesně takové mám ráda :)

    Zaměřeno na: Benefit + Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Daisy voní nádherně, už jsem po ní pokukovala, že si ji taky pořídím...A krásné nové kousky do šatníku, taky se mi takovéhle "mikiny" moc líbí:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Aké príjemné čítaníčko. Znova :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. opäť raz super čítanie a lákadlá od vás :-) po tej "dračej" krvi už poškuľujem dlhšie a tuším už neodolám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Super článok, sérum z dračej krvi vyzerá riadne zaujímavo. A Daisy dream je naozaj sen, plánujem si ju tiež kúpiť, ale ten druhý parfém nepoznám, musím očuchať! :D A do muffinkou dávam ochutené milky! :D
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Zajímavé shrnutí. S některými produkty a názory na ně se dost ztotožňuju. Výrobky Tony&Guy mám ráda. Stejně jako Astor rtěnky:)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)