Sleek haul

By | 18:35 27 comments
.
Hneď v úvode chcem spomenúť fakt, že nároky a požiadavky na kozmetiku každej z nás sa líšia a každému vyhovuje niečo iné. Čo je pre niekoho svätý grál, druhému vyhovovať nemusí a platí  to aj naopak. Každá značka má pár vydarenejších kúskov a niekoľko slabších zástupcov. Osobne som  sa nestretla so značkou, u ktorej by mi vyhovovalo 100% sortimentu. Podobne je to u mňa aj so značkou Sleek. Zatiaľ, čo u mňa nepochodili ich paletky očných tieňov, dalo by sa povedať, že u zvyšku populácie je to to najlepšie, čo v tejto kategórii môžeme nájsť. Nepatrím však k tým, ktorí zavrhnú značku len kôli jednému zaškrípaniu, a preto som sa zamerala aj na inú časť ich ponuky. Nesmierne ma lákali ich bronzery, kontúrovacie sady, lícenky a rúže. Najprv som z obozretnosti vyskúšala len jeden kus, ktorý som objednávala cez ebay a ten ma očaril. Preto som sa rozhodla rozšíriť zbierku tejto kozmetiky a dopracovala som sa až k tomuto hojnému počtu. No a s odstupom času, po poriadnom otestovaní môžem povedať, že som sa aj ja stala hrdým nadšencom kozmetickej Sleek rodiny ♥ .
...
Čím iným by som  mala začať ako rúžmi... keď sme už stratené v tej rúžovej džungli, že ano :) Krása, krása krása! Tieto tri farbičky už ani nemôžu pôsobiť šťavnatejšie, princeznovskejšie a sladšie. Už pri výbere odtieňov na internetovej stránke z malých štvorčekov mi bolo jasné, že toto je niečo pre mňa, ale po ich rozbalení priamo u mňa doma som sa na ne doslova nevedela vynadívať. Trio od tej najsvetlejšej barbie pink farby, cez šťavnatú, sýtu rúžovú, až po chladnú a tmavšiu, ružovo-fialovú. No krása. Šikovné balenie v menšom, klasicky čiernom prevedení  a vo vnútri sa ukrýva táto pestrá nádhera ♥

Baby Doll, Mystic, Amped
Pigmentácia je excelentná, na perách sú veľmi príjemné a dlho vydržia. Dlhšia výdrž je zabezpečená tým, že sú trošku voskovejšie a pevnejšie, takže po perách síce nekĺžu ako maslo, ale o to dlhšie vydržia a ich aplikácia je ešte tým viac precíznejšia a presnejšia. Nerozpíjajú sa a držia na svojom mieste. Všetky tri odtiene sú úplne matné a krásne výrazné. Svojou farbou a výsledným efektom na perách, je už na prvý pohľad jasný ich nedrogérkový pôvod. Krásny matný zamatový finish, ktorý mi na perách vôbec nevadí a pokojne s ním vydržím celý deň :) Ak by ste mali pery vyschnuté a popraskané, aj tu rovnako ako u 99% iných rúžov platí, že zvýraznia šupinky. Ale dá sa čakať niečo iné od rúžov? Rúž je rúž, a aj keď dnes existuje na trhu niekoľko ich druhov, s ich rôznorodosťou sa menia aj ich názvy. Ja si teda pod týmto pojmom predtavujem niečo iné, ako pod balzámom, pomádou, masielkom a pod. Na hydratáciu tu máme niečo celkom iné, ako rúže. Veď predsa ani ten najdrahší miliónový make-up neurobí z vašej pleti porcelánovú, zhydratovanú a vypnutú, pokiaľ sa o ňu nebudete starať, krémovať a vyživovať ju. Pred spaním si na noc aplikujete krém a nie hydratačný make-up, alebo sa mýlim? Rovnaká rovnica funguje aj v oblasti pier a vlastne aj v každej inej oblasti. KLIK

Zatiaľ, čo s rúžmi som pri aplikácii nemala najmenší problém, s nanášaním ultra matných dlhotrvácnych leskov Matte me som sa poriadne natrápila. Tým, že sú extrémne pigmentované a tekuté, no po sekunde doslova skamenejú, je manipulácia s nimi naozaj ťažká. Čo však musím vyzdvihnúť - jedinečné odtiene. Tie farby sú jedným slovom božské ! Žiadne otrepané tuctové farby, ktoré každý prehliadne. Toto je hotová smršť originality a nebojácnosti. S týmto budete absolutne neprehliadnuteľná. Ako královná z prehliadkových mól, či krásky z hudobných videoklipov. Farby žiaria do ďaleka, sú výrazné, dlhotrvácne, ultra matné a doslova dych vyrážajúce už na prvý pohľad. Žiaľ, vypýtalo si to svoju daň v ich konzistencii  a problematickom nanášaní. Ako sa to hovorí, pre krásu sa trpí? :) Vytvoriť pekný a ucelený hladký dojem je v tomto prípade takmer nemožné. Ak si chcete okolie pier doupraviť korektorom, ten je bohužiaľ príliš slabý konkurent a na  túto super pigmentovanú výraznú smršť jednoducho nestačí a neprekryje ju. Po ich zaschnutí som sa vážne obávala, že to už nikdy nedám dole. Farba zaschne a vy nemáte najmenšiu šancu. Nastupuje dvojzložkový mastný odličovač a po asi minúte trenia som mala pocit, že sa moje pery z veľkosti xs dostali na veľkost xxxl :D Ak xcete byť stredobodom pozornosti, zažiariť na nejakej párty, byť za bohyňu na fotografiách, alebo upútať pozornosť všade, kde sa objavite, toto je jednoznačná voľba pre vás. Obetujete síce viac času na prípravu a následné odličovanie, ale výsledný efekt bude stáť za to. Ak chcete len niečo, čo vám dodá farbu a nebude to vyzývavo kričať do ďaleka, toto rozhodne nebude pre vás. KLIK



Fandango purple, Brink Pink, Rioja Red

Čo je ale doslova nutnosť pre kazdú jednu z vás, to je modelácia tváre. Nezľaknite sa tohto výrazu, nič nebudeme naťahovať ani skracovať. Ide o jednoduchú hru svetiel a tieňov, pri ktorej pozdvihnete svoj vzhľad i niekoľko levelov vyššie.  Poďme si najskôr ozrejmiť rozdiel, medzi bronzerom a kontúrovacím púdrom.

Bronzer by mal byť púder v teplejších odtieňoch bronzovej, väčšinou s trblietkami alebo leskom, ktorý bude odrážať svetlo a vašej pleti dodá nádych čerstvo opálenej, šťavnatej a lesklej pokožky. Jeho úlohou je vyzdvihnúť na tvári všetky miesta, kam ho nanesiete.

Kotúrovací púder by mal byť naopak celkom matný, bez akýchkoľvek trblietok. Mal by mať neutrálnu, skôr chladnejšiu tmavú farbu a mal by byť o niekoľko odtieňov tmavší, ako je vaša prirodzená farba pleti. Jeho druhým menom je „tieň“. Má vytvoriť ilúziu tieňu na vašej tvári . Užší nos či brada, štíhlejšia tvár aj nižšie čelo... to všetko dokáže vyčarovať.

Ideálne je kombinovať bronzer a kontúrovací púder, pretože jeden bez druhého zvyčajne pôsobia nekompletne. Mnoho značiek  v tejto blasti zaostáva a pletú si pojem bronzer a kontúrovaci púder. Sleek je pravým opakom a v tejto oblasti exceluje. Zadovážila som si niekoľko krásne vyskladaných paletiek, o ktorých vám poviem niečo viac.  

  • Trio kontúrovacia paletka Face form Contouring and blush palette v odtieni Medium
  • Duo paletka Face contour Kit v odtieni Dark
  • Lícenka Blush v odtieni Antique
Silné stránky spoznáte už na prvý pohľad podľa swatches na ruke. Z prava som naniesla trio paletku v odtieni Medium - z kraja matný kontúrovací púder, ďalej rozjasňovač a teplejší bronzer. Za týmto triom nasleduje duo v Dark variante pre tmavú pleť - tmavší kontúrovaci púder a rozjasňovač. Posledná v poradí je lícenka v dokonalom odtieni Antique, ktorá je tak neutrálna a variabilná, že poslúži ako bronzer, lícenka a dokonca aj kontúrovací púder, a to pre akýkoľvek typ pleti. Od najsvetlejjších až po tie najtmavšie. Vážne skvostná farbička-vecička.  
Ako je vidieť z fotografie, pigmentácia je neskutočná. Mnohé očné tiene nevynikajú takouto pigmentáciou, o púdroch na tvár ani nehovoriac. Všetky tri vecičky sú okrem skvelej pigmentácie aj slušne dlhotrvácne. Na pleti vydržia až do jej odlíčenia v neporušenom stave. Nezlievajú sa a ani neflekatejú. Za seba môžem povedať, že jednu z týchto paletiek na tvár rozhodne potrebujete. Nebojte sa tých tmavých farieb. Pri používani štetcov je ich nanášanie jemné a decentné. Ani vy samé neuveríte, čo dokáže trocha tmavej farby na vasej pleti. Ak pridáte licenku na líčka, nič viac vám už ani nebude treba. KLIK KLIK KLIK


Kategória „Primer“ nemôže chýbať. Vyskúšala som veľké množstvo primerov/podkladov, vlastne takmer od každej značky. Moja zmiešaná až mastná pleť bez dobrého primeru proste neprežije a to je dôvod, prečo ho v mojej líčiacej rutine nikdy nevynechávam. Sprevádza ma každým dňom od jeho začiatku, až po jeho koniec, keď už pomaly zaspávam na nohách pri odličovaní. Dobrý podklad je základom, na ktorom sa dobre stavia, preto si na dobrom podklade naozaj potrpím a nemám problém si za kvalitu aj priplatiť. Tento Sleek primer je taká zlatá stredná cesta. Nestojí majland a využitie má výborné. Jediné, čo ma mrzí, je jeho mini-pidi balenie, ktoré je navyše do značnej mieri vyplnené vzduchom. Inak ide o hutnejší primer, v svetlulinko broskyňovej farbe, ktorý sa vám doslova stráca pod rukami pri jeho roztierani na pleti. Zanechá tak exkluzívny zamatový pocit, bez akéhokoľvek typického silikónového finishu, na aký som bola zvyknutá u iných podkladov. Narátate do troch a je fuč, rovnako ako moja výplata každý mesiac :D. Pleť ostáva nelepivá, hladká, matná a dokonale pripravená na nanášanie make-upu. Výdrž make-upu predĺži niekoľkonásobne, pokojne na celý deň aj noc... postačí vám jedno prepudrovanie po takých 8-9 hodinách a fiči sa zas ďalej. Aspoň v mojom prípade je to takto. To malé balenie mu jednoducho musím odpustiť, pretože s tak úžasnou nemastnou textúrou, ľahučkou ako vánok, som sa snáď ešte nestretla. Jedno veľke wau :) Žiadny neprijemný vedľajší faktor, ani pocit ťažoby na pleti, akoby nemohla dýchať. Fakt skvelé :) KLIK



Čo mi ešte nedá spávať je čokoľvek, čo sa točí okolo korektorov. Rovnako ako primer, aj toto je typ produktu, na ktorom si zakladám a za jeho kvalitu som ochotná niečo prihodiť. Dlhodobo kombinujem korektor v kelímku od TheBalm so žltým korektorom od Max Factor - CC colour corrector. No v momente, ako zahliadnem novú paletku korektorov, okamžite zbystrím pozornosť. Toto je trio Corrector & Concealer Palette v odtienni 01, ktoré sa skladá z dvoch krémových svetlučkých farieb a jedného banánového púdru na zafixovanie. Že je banánový púder „must have“ už určite viete, v beauty svete sa poslednú dobu nehovori o ničom inom, no ani krémovky nie sú na zahodenie :) . Krytie majú nižšie až stredné, sú dosť ľahké a pri dotyku s prstom /pokožkou sa roztápajú a prechádzajú do riedšej konzistencie. Tým, že nie sú také hutné, nepôsobia na pleti tak výrazne a tvrdo. Pekne sa stratia a pôsobia neviditeľným dojmom, i keď je pravda, že tým zároveň klesá aj ich krycia schopnosť. No na bežné, každodenné a jemné maskovanie to postačuje. Farby sú vyberané krásne s citom, svetlučké a hodia sa aj tým najväčším  bledulkám. Jemnučký banánový prášok je už len čerešničkou na torte. Všetko pekne pokope pod jednou strechou ♥. Dostupné sú v niekoľkých variantoch, podľa farebného typu vašej pleti.  Navyše s SPF 15. KLIK



Všetky produkty nájdete na skvelom e-shope stayunique. Komunikácia s e-shopom je úžasná, keďže ho vedie  krásna žena s citom a láskou pre kozmetiku. Je skvelé, že si môžeme vybrať zo širokého záberu Sleek kozmetiky a nemusíme sa trápiť s objednávanim zo zahraničia, ako som to robila donedávna. Čo hovorite na Sleek vy? Máte produkt z tejto značky, ktorý milujete a produkt, ktorý vám naopak nesadol? Dajte nám vedieť :) Vaša rúžová džungľa ♥




27 komentárov: Leave Your Comments

  1. Kosmetiku Sleek miluji, vždy jsem byla maximálně spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je cenovo prístupna a veľmi rozmanitá... rozhodne je skvelé, že je možnosť zakúpenia aj v naších končinách... :) až na malé výnimky som spokojná aj ja :))

      Odstrániť
  2. Ráda bych si pořídila tu trio paletku na konturování, a moc se mi líbí i rtěnky a i stíny na oči mi vyhovují :)

    Spotřebováno: Únor 2015 + Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super clanek, jak pises, kazdy mame jine naroky a top produkt.. Nemam rada, kdyz nekomu nesedne produkt a hned odsoudi celou znacku. Ano, nemusi tam uz byt chut neco dal zkouset, ale nekdo to muze mit presne naopak.. Ja mam od Sleek nejradsi asi pudr, tvarenky a to konturovaci duo:) A paletky mam take rada, rtenky jsem zkusila, ale nejak me neberou, i kdyz maji krasne odstiny a i ty obaly se mi libi:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvely clanek :-) S kosmetikou Sleek zkusenost jeste nemam, ale jejich produkty vypadaji vzdycky naprosto uzasne :-) Z tveho vyberu se mi hodne zalibil napriklad ten fialovy lesk na rty, nadherna barva :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. že... to sa im musí uznať.. výzor majú všetky produkty priam k nakúsnutiu :) od krásy a navyše široký výber :) ...

      Odstrániť
  5. Zo Sleeku odporúčam ich kazetu krémových rozjasňovačov. Ja som si ju úplne zamilovala :)
    Nedávno som o nej písala: http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2015/03/sleek-highlighting-palette-precious.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Opravdu krásné produkty, ráda bych od Sleeku časem něco vyzkoušela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To kontúrovacie trio, presne v tomto odtieni vlastním...a žiaľ, vôbec mi nesadlo...neviem kde robím chybu, ale najtmavší kontúrovací púder sa po hodinke na pleti ,,zgrcne´´ do hnusnej výraznej machule, rozjasňovač ma nenadchol, a bronzer je pre mňa vhodný tak týždeň v roku - po dovolenke. Možno je to mojou mastnejšou pleťou, neviem...
    ale párkrát som ju využila ako očné tiene a to celkom šlo...

    mám aj tiene na oči, a s tými môžem skonštatovať to isté - po čase doslova zmiznú, zlejú sa v záhybe, stratia na intenzite - a to aj s každou jednou bázou, čo mám... Tromfli ich aj superlacné MUA tiene...

    takže ja so Sleek-om asi končím ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ja som si už priadala ako mimozemšťan, keď mi asi ako jedinej na planéte nesadli ich očné paletky... tu sa presne ukazuje ako každému sedí niečo iné a vec ktorá pre niekoho mže byť svätý grál bez jedinej vady, druhému príde ako prepadák. Či už na pleť alebo na oči, vždy používam kvalitný podklad, ttakže s týmto som ja osobne problém nemala...
      môžeš mi dať tip, aký bronzer/ kontúrovací púder teda používaš s tvojou mastnejšou pleťou a si s ním spokojná ? Ja mám pleť super mastiacu, takže sa mi každá infoška do budúcna hodí :)

      Odstrániť
  8. Naprosto úúúúžasné produkty, Sleek je prostě super! :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sleek neumí matné stíny, ale oblíbila jsem si paletku Sunsets (jediný matný stín - černá) a Vintage Romance (jediný matný stín - cihlová); ty jsou obě skoro úplně se shimmerem a shimmerové stíny mi od Sleeku sedí. Jinak, rtěnek od Sleeku mám pět :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tie rúže vyzerajú nádherne! Ja by som od Sleeku chcela raz vyskúšať paletku rúžov na tvár (nikdy neviem ako sa povie tvářenka po našom :D) a tie konturovacie paletky vyzerajú tiež dobre.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lícenka :=)))

      Odstrániť
    2. ano anoo.. ďakujem milému anonymu ♥, predbehol ma :) Lícenka na líčka :)

      Odstrániť
  11. Sleek miluju, hlavně jejich paletky očních stínů, na ty nedám dopustit. Konturovací set se mi moc líbí, ale momentálně používám jejich bronze block, už strašně dlouho, a stále si ho nemohu vynachválit!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Obsessed with those lipstick colors! I need to try purple!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. tie ruže..........krása krása vyrazili mi dych!!! dokonalost.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mám od nich paletu očných tieňov a môžem povedať že žiadna sláva. Keď chcem dosiahnuť naozaj sýtu farbu, tak si musím naniesť primer + bielu ceruzku (aby boli aspoň jakž takž vidno). Ale mám od nich dva tie matné rúže a tie zbožňujem :) Pery si obtiahnem kontúrkou, pery vyplním v strede tým rúžom a potom štetcom na pery "dofarbím" zbytok pier, ak to dáva zmysel :) Skús to takto. Možno sa ti budú nanášať lahšie :))

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s tými palezkami musím súhlasiť.. tie trblietkavé sa ešte dajú, aj keď šialene opadávajú a drolia sa.. ale tie matné sú proste na nič noo... ale pre začiatočníčky sa dajú využiť.. a majú aj krásne kombinácie farieb... no za mňa by som skôr odporučila tiež nečo iné.. ale ti rúúúže... tie rúže su presne ako píšeš topka :) ♥

      Odstrániť
  15. Parádní věci. Zaujaly mě hlavně ty rtěnky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Naadherne napisany clanok. :-) Zase som sa nieco nove naucila, dakujem Mary. <3
    Patty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Patty, ty si naše slniečko... a ďakujeme za krásny komentár, ktorý nám pohladil srdiečko :) ♥♥♥

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)