❦ Emerald/purple eye-make up tutorial ❦

By | 18:00 13 comments
Krásnu nedeľu :) Ako víkendujete? Ja som mala dnes chuť vyskúšať nejaké nové líčenie a keďže som vám sľúbila líčenie s tieňmi P2, nebolo nad čím váhať! 
Ako som už spomínala v januárových favoritoch duo tieň od P2 je môj momentálne veľmi obľúbený. Je zapečený, ale pritom úúúúžasne pigmentovaný! Absolútne nepráši, naberiete ho jedným ťahom a tie farby sú skutočne nádherné! Na jednej strane zamatovo levanduľovo fialová a na druhej ohnivá smaragdovo-zlatá. Obe majú krásny metalický odlesk a vykúzlite s nimi dokonalé líčenie raz-dva. Ja som si na pomoc zobrala ešte paletku Lorac Pro a Maybelline color tattoo. Tak poďme nato ...



1. Na celé pohyblivé viečko nanesieme podkladovú bázu pod očné tiene (Lorac) a na celú oblasť až pod obočie nanesieme prstom matný krémovo-biely tieň (Cream). Do vnútorného ohybu oka aplikujeme matný stredne hnedý tieň (Sable + pencil brush).
2. Do 2/3 pohyblivého viečka nanesieme samragdovo- zelený tieň P2 a ponad neho, nad horný záhyb oka ešte trochu karamelového tieňa (Taupe).
3. Do vnútorného kútika oka a teda zvyšnej 1/3 viečka nanesieme zlatý tieň Maybelline color tattoo (05-Eternal gold). Ten oko krásne rozjasní. Všetko dôkladne rozblendíme štetcom.
4. Na spodnú linku nanesieme ako podklad fialový očný tieň Color tattoo (Endless purple), aby tieň lepšie držal a bol výraznejší a na ňho malým plochým štetcom nakreslíme hrubú linku fialovým tieňom z dua P2. 
5. Aby sme líčeniu dodali hĺbku, urobíme na vrchnom viečku čiernu linku - ja som použila linku vo fixe Mega effects od Avonu. Ak máte oči väčšie tak môžete orámovať celé oko, ak menšie tak postačí vrchná linka.
6. Na záver nezabudneme na špirálu, ktorá riasy prečeše a zvýrazní  (Astor Seduction code no.2). Už len upraviť obočie a voilá!!! 

Aby bolo líčenie dokonalé, zvolila som rúž v telovo-broskyňovom odtieni od Zoevy (Faith&love). Tieto Zoevácke rúže sú dokonalé. Od balenia cez konzistenciu, vôňu a trvácnosť, na perách sa doslova rozlývajú, ale nie rozpíjajú :) Ale pretože mám pery teraz trochu suchšie, použila som ešte ako podklad pomádku Baby lips. Inak by bolo vidno šupinky. Ale verte, že inak si tento rúž vystačí sám.
Swatches:
Zľava: Linka Mega effects Avon; Rúž Zoeva - Faith&love; Color tatoo - Eternal gold; Tiene P2 150 exciting prime time;


Páči sa vám toto líčenie? Vedeli by ste ho využiť? Určite to nie je nič na bežné nosenie, ale ak chcete zažiariť na nejakom plese, svadbe, či párty môžete sa inšpirovať (*.*)


13 komentárov: Leave Your Comments

  1. Tak tohle je bomba!! Uplně to volá jarem:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To se mi moc líbí, asi něco podobného taky vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líčenie je perfektné!! Jedno z naj čo som poslednú dobu videla!!! :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné líčení a nebála bych se ho provětrat :). Kéž bych uměla takovou nádhernou linku :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádhera, pripomína mi prichadzajúcu jar :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Phenomenal makeup! These colors are amazing
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Líčení je nádherná! A hodně mě zaujala rtěnka :-) Po Loracu taky moc toužím...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super líčenie :-)
    http://suesanqa7.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Perfektné líčenie..tá kombinácia farieb je super :)

    http://christyshades.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)