Veľké vlasové testovanie: Garnier vs. Schwarzkopf vs. L´oréal

By | 23:30 6 comments

Za posledné mesiace sa moja vlasová kozmetika rozšírila o plno noviniek, fuuuu a dalo mi naozaj zabrať všetky ich poriadne otestovať. V rámci spolupráce mi boli zaslané produkty od Loreal, Schwarzkopf a Garnier. Každá rada je zameraná na iný problém, takže verím, že každá z vás si v tomto článku nájde minimálne jeden produkt, ktorý stojí za vyskúšanie :) 


Schwarzkopf Gliss Kur Hyaluron + Hair filler 

Vyskúšala som už nejaké predošlé rady od Gliss kur, ale žiadna ma nejako neohúrila. Pri tejto ma milo prekvapil už samotný šampón. Tento regeneračný rad produktov je určený prioritne na suché, lámavé a rednúce vlasy. Receptúra s hyalurónovým komplexom a tekutým keratínom intenzívne regeneruje suché vlasy zvnútra. Tak ako kys. hyalurónová vypĺňa vrásky, vypĺňa aj vlasy. Už po umytí vlasov šampónom a vyfúkaní sú na dotyk pevnejšie, zdravšie, hebkejšie a dokonca aj objemnejšie. Vôňa pripomína pánsku kolínsku, ale takúto lepšiu :D Ak sa naozaj staráte o svoje vlasy, tak viete, že iba šampón nestačí. Do vlhkých vlasov preto odporúčam naniesť tento skvelý BB - krém, ktorý poskytuje až 11 benefitov v 1 od ochrany proti krepovateniu, sily, a hĺbkovej výživy až po objem a žiarivý lesk ... Stačí naniesť množstvo krému o veľkosti hrášku a jemne vmasírovať do vlhkých vlasov a tie následne vyfúkať alebo nechať voľne vyschnúť. Môžete ho používať denne, ale podľa mňa stačí iba po umytí namiesto kondicionéra. Tento krém udržuje vlasy vláčne, pevné, lesklé a "nerozpirene" ako sa u nás vraví :D. Na denné použitie a rannú úpravu vlasov je vhodnejší bezoplachový kondicionér v spreji , ktorý urýchľuje a zjednodušuje rozčesávanie, vlas spevní a dodá trblietavý lesk!!!


Garnier Fructis - Densify 

Táto krásna ružová rada sa zameriava hlavne na objem, ale má aj iné benefity. Zloženie s fibra-cylanom preniká do vlasového vlákna a rozširuje vlas z vnútra. Svoje robí aj výťažok z granátového jablka, ktoré zanechá vlasy ako znovuzrodené, hebké a ešte dlho-dlho voňavé. Granátové jablko milujem, má veľa antioxidantov, hydratuje organizmus a zmiernňuje následky starnutia. To isté robí aj s vlasmi. Pre naozaj viditeľný výsledok je nutné používať šampón spolu s kondicionérom naozaj pravidelne. A aspoň raz za 2-3 týždne je dôležité použiť aj masku, ktorá zregeneruje vlasy do hĺbky a potom ich budete mať krásne a objemné ako po návšteve kaderníka. Ak ste naozaj "busy" a nestíhate venovať vlasom toľko pozornosti naraz, je tu malá vychytávka a to sérum densify s dávkovačom, ktoré môžete mať v kabelke vždy so sebou, a použiť ho vždy ak máte pocit, že vaše vlasy potrebujú oživiť a dodať objem.  Môžete ho použiť ako na uterákom presušené, tak aj na suché vlasy. Nijako ich nepremasťuje ani nevysušuje a nezlepuje. Dodá im druhý dych, práve vo chvíli, keď už ste bezradné. Je to naozaj fantastický pomocník. Aspoň pre mňa ;)



Loreal Elseve Extraordinary oil

Upozorňujem, že táto rada nie je veľmi vhodná na mastné vlasy. Je predurčená na suché, hrubé, kučeravé vlasy bez života alebo vlasy zničené fénovaním, žehlením a farbením. Obsahuje totiž to vzácne oleje zo 6 kvetov. Po pravidelnom používaní sa vaše nudné vlasy premenia na hebké, ľahké a žiarivé vlasy ako z reklamy. Oleje vyživia každý jeden vlas do hĺbky a zabránia zamotávaniu vlasov. Navyše balzám a maska obsahujú zlaté trblietavé čiastočky, ktoré dodajú vlasom zmyselný lesk. Top produktom z tejto rady je pre mňa určite hodvábny olejček, ktorý používam pred fénovaním, alebo pravidelne aj na korienky vlasov, aby sa neštiepili. A skutočne to funguje. Ja tieto olejčeky na vlasy od Lorealu zbožňujem. Tento môžete požiť aj ak máte mastnejšie vlasy, pretože ich nijako nezaťažuje a nemastí, stačia 3-4 kvapky, ktoré nanesiete iba do spodnej časti vlasov. Budú hebké ako nikdy predtým !!! Ak máte hustú leviu hrivu ako ja tak určite choďte do toho. Je to lacnejšia varianta Mythic oil rady, a navyše kúpite ju bežne v drogérií. Musím povedať, že sa míňa veľmi pomaly, pretože pri minimálnom  množstve každého produktu, dosiahnete maximálny efekt!

...........................................

Ťažko povedať, ktorá značka je lepšia a ktorá horšia, pretože každému vyhovuje niečo iné. Ak by som to však mala zhodnotiť z môjho hľadiska tak cenu za najlepší šampón by dostal Gliss kur Hyaluron, naj kondicionér Garnier Densify a naj maska Loreal Extraordinary oil. Bezoplachová starostlivosť je u mňa jednoznačke olejček Loreal a serum Densify. Nemôžem povedať, že by bol niektorý z týchto produktov vyslovene prepadák, ale bezoplachový kondicionér v spreji Gliss kur mi vlasy trochu vysušoval a po šampóne Loreal Extraordinary oil zas boli moje vlasy dosť spľasnuté - to je práve tými olejmi. Ale inak spokojnosť... A čo vy? Vyskúšali ste už niektorý produkt, alebo dokonca celú radu ? Aké boli vaše dojmy?






6 komentárov: Leave Your Comments

  1. Z techto jsem zadne produkty nezkousela ale nejvice me laka asi Garnier :-) Jinak jsem mela od Gliss Kur sampon a kondicioner v oranzove verzi a s temi jsem byla moc spokojena :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Beautiful post!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já používám nejraději věci na vlasy od YR a jsem moc spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zaujal mě Gliss Kur a taky ten Hedvábný olej od L´oréal :)

    Jak šetří shopaholici :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Radu Extraordinary od L´oreal používam asi mesiac a musím povedať, že som veľmi spokojná, používam iba šampón a kondicionér, pretože v minulosti som olej používala a nebola som s ním veľmi spokojná, len treba šampón poriadne zmyť z hlavy, ak tak neurobím, tak mám po ňom mastné vlasy pri korienkoch.. ale inak 100%spokojnosť :-) A rozmýšľam nad produktami Schwarzkopf Hyaluron :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zrovna jsem dopotřebovala jeden šampon od GlissKur se kterým jsem byla moc spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)